Βάλε Το Γιαούρτι Στη Ζωή Σου

Το γιαούρτι έχει ευεργετικές επιδράσεις στην υγεία μας. Πολλοί μάλιστα επιστήμονες του αποδίδουν και  θεραπευτικές ιδιότητες! Μη χάνετε χρόνο, λοιπόν. Βάλτε το σήμερα κιόλας στη ζωή σας!       

Οι περισσότεροι συνηθίζουν να καταναλώνουν το γιαούρτι τους σκέτο ή με τη συνοδεία μελιού. Πολλοί, μάλιστα, αρνούνται να το εντάξουν στο διατροφολόγιό τους, χαρακτηρίζοντάς το “βαρετό”. Αν αφήναμε, όμως, τη φαντασία μας να δουλέψει, τότε θα ανακαλύπταμε ότι το γιαούρτι, εκτός από μια εξαιρετικά θρεπτική τροφή, μπορεί να αποδειχθεί και πολύ νόστιμο.

Το γιαούρτι – αποτέλεσμα ζύμωσης του γάλακτος με ειδικά οξυγαλακτικά βακτήρια- έχει ευεργετικές επιδράσεις στην υγεία μας. Πολλοί μάλιστα επιστήμονες του αποδίδουν και  θεραπευτικές ιδιότητες!

Σε τι μας κάνει καλό

  • Είναι άριστη πηγή ζωικών πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας και πλούσιο σε ασβέστιο. Καταναλώνοντας ένα κεσεδάκι γιαούρτι (250 γραμμάρια) καλύπτουμε το 50% των ημερήσιων αναγκών μας σε ασβέστιο.
  • Τονώνει την κινητικότητα του εντέρου, συμβάλλοντας στην καλή λειτουργία του, και προκαλεί αύξηση των γαστρικών εκκρίσεων.
  • Μειώνει τη χοληστερίνη του αίματος.
  • Είναι ιδανική τροφή για άτομα που έχουν αλλεργία στο γάλα ή δυσανεξία στη λακτόζη.

Πώς να εντάξετε το γιαούρτι στην καθημερινότητά σας

  • Ξεκινήστε τη μέρα σας με γιαούρτι! Σε ένα μπολάκι βάλτε ένα κεσεδάκι γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, λίγα ωμά, ανάλατα αμύγδαλα, 3 κουταλιές βρώμη, μισή μπανάνα σε κομματάκια ή λίγα κράνμπερις και 1 κουτ. γλυκού μέλι.

Σημείωση: Το ίδιο ακριβώς γεύμα μπορείς να το καταναλώσεις είτε ως απογευματινό είτε ως ελαφρύ βραδινό.

  • Συνοδεύστε με αυτό το γεύμα σας! Οι περισσότεροι συνηθίζουμε να τρώμε μαζί με το φαγητό μας και ένα κομμάτι τυρί. Κάλλιστα στη θέση του, όμως, θα μπορούσαμε να βάλουμε μια μεγάλη κουταλιά γιαούρτι στραγγιστό, το οποίο πηγαίνει εξαιρετικά με τα ψητά κρέατα, τα λαχανικά, το ρύζι και τις πατάτες.
  • Αντικαταστήστε τα ντρέσινγκς για τις σαλάτες σας (λάδι ή μαγιονέζα) με γιαούρτι! Σε ένα μπολάκι ανακατεύετε μια μεγάλη κουταλιά γιαούρτι, αραιωμένο με λίγο νερό. Προσθέτετε αλάτι, πιπέρι και ό,τι αρωματικό θέλετε (ταιριάζει πολύ ο δυόσμος και ο βασιλικός), λίγες σταγόνες ελαιόλαδο, μπαλσάμικο ξύδι (ή λεμόνι ή λάιμ), καθώς και λίγη μουστάρδα. Ανακατεύετε καλά και περιχύνετε τη σαλάτα σας!

Καλή σας όρεξη!

 

Φωτογραφία: fineartamerica.com