Μετατρέποντας Το Πρωινό Ξύπνημα Σε Ευχάριστη Εμπειρία

Το πρωινό ξύπνημα είναι για πολλούς μια δύσκολη διαδικασία. Ίσως, επειδή συνήθως συνδηλώνει την έναρξη υποχρεώσεων και εργασιών.

Το πρωινό ξύπνημα είναι για πολλούς, εργαζόμενους και μη, μια δύσκολη διαδικασία. Ίσως, επειδή συνήθως συνδηλώνει την έναρξη υποχρεώσεων και εργασιών, είναι αρνητικό ακόμα και ως ιδέα. Βρισκόμαστε άλλωστε στη χώρα που το ξενύχτι ισούται με διασκέδαση.

Κι όμως οι έρευνες επιβεβαιώνουν ότι “η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται”. Και δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να μετατρέψουμε το πρωινό ξύπνημα σε μια ευχάριστη εμπειρία, η οποία θα μας τροφοδοτεί με θετική ενέργεια για την υπόλοιπη μέρα.

Πώς θα το πετύχουμε;

H βραδινή προετοιμασία

  • Οργάνωση:

Οι περισσότεροι άνθρωποι ξυπνούν αγχωμένοι, σκεπτόμενοι τις δουλειές που τους περιμένουν, πριν ακόμα φύγουν από το σπίτι.  Από το προηγούμενο βράδυ, κάνουμε όσες από αυτές μπορούν να γίνουν, όπως η προετοιμασία του φαγητού, τα πράγματα που θα χρειαστούμε μαζί μας, ακόμα και τα ρούχα που θα φορέσουμε.

Επιπλέον, κανονίζουμε να προσμένουμε κάτι με χαρά, όπως  πχ. ψώνια, συνάντηση με ένα φίλο, παιχνίδι με τα παιδιά.

  • Ύπνος:

Κρατώντας σταθερό το ωράριο του ύπνου και δημιουργώντας το κατάλληλο περιβάλλον στο υπνοδωμάτιο (ησυχία, χαμηλωμένα φώτα, κλείσιμο ηλεκτρονικών συσκευών), φροντίζουμε να κρατάμε μακριά την αϋπνία.

Επιπλέον, είναι απαραίτητο ένα χαλαρωτικό τελετουργικό, που να σημάνει το τέλος της ημέρας, όπως ένα μπάνιο, ένα επεισόδιο της αγαπημένης μας σειράς ή η ακρόαση μουσικής.

To πρωινό ξύπνημα

  • Ξυπνώντας:

Βάζουμε ως ήχο ξυπνητηριού το αγαπημένο μας τραγούδι, ακούμε την αγαπημένη μας ραδιοφωνική εκπομπή, κάνουμε ασκήσεις ή μπάνιο ή οτιδήποτε μας τονώνει.

  • Πρωινό Γεύμα:

Όσο γραφικό κι αν ακούγεται, το πρωινό γεύμα είναι το σημαντικότερο της ημέρας. Διαλέγουμε αυτό που μας αρέσει από τις προτάσεις της uniquelife και το απολαμβάνουμε με ηρεμία, δίνοντας το χρόνο και τη σημασία που αξίζει.

  • Αποστασιοποίηση:

Μένουμε μακριά από το ίντερνετ και ξεκινάμε τη μέρα μας δρώντας και όχι αντιδρώντας στα social media, μέχρι να τελειώσουμε τις σημαντικές εργασίες.

  • Προγραμματισμός:

Ένας καθορισμός προτεραιοτήτων είναι απαραίτητος για να μπορέσουμε να συγκεντρωθούμε στα σημαντικά, ξεκινώντας από τις πιο δύσκολες και αγχώδεις εργασίες.

Οι άνθρωποι φτάνουν στη μέγιστη παραγωγικότητα δύο ώρες μετά το ξύπνημα, ενώ ταυτόχρονα, όσο περνάει η μέρα, τόσο αυξάνεται η αναβλητικότητα.

Εφαρμόστε από σήμερα κιόλας αυτές τις συμβουλές και θα έχετε σίγουρα καλύτερο ύπνο και πιο χαρούμενα πρωινά!

 

 

Πηγές: bakadesuyo.com, time.com

Φωτογραφία: world.korupciya.com