Γυμναστείτε Χωρίς Να Κάνετε Γυμναστική!

Μήπως ανήκετε στην κατηγορία των ανθρώπων που αποφεύγετε συστηματικά να γραφτείτε σε κάποιο γυμναστήριο, είτε γιατί ο τρόπος ζωής σας και οι χρόνοι σας δεν σας το επιτρέπουν, είτε γιατί δεν είστε φίλοι της άθλησης και επιπλέον δεν επιδίδεστε σε κάποιο άθλημα ή χόμπι που βοηθάει την εκγύμναση του σώματος; Μήπως οι περισσότερες ώρες της ημέρας σάς βρίσκουν καθηλωμένους μπροστά στο πληκτρολόγιο, ακίνητους και προσηλωμένους στην οθόνη του κομπιούτερ; 

Ακόμα και έτσι να είναι υπάρχουν καθημερινά πολλοί πρακτικοί τρόποι για να ασκηθείτε και να κάψετε θερμίδες, αλλάζοντας απλώς μερικές συνήθειές σας, χωρίς να πληρώσετε εγγραφή σε κάποιο γυμναστήριο.

Σας παρουσιάζουμε μερικούς από αυτούς:

  • Επιδιώξτε διαπροσωπική επαφή με τους συνεργάτες στο γραφείο

Αν θέλετε να επικοινωνήσετε με κάποιον συνάδελφό σας στο γραφείο, καλό θα ήταν να μην του στείλετε e-mail ,αλλά να πάτε εσείς προσωπικά και να του μιλήσετε. Έτσι και θα αναθερμάνετε τις σχέσεις σας και θα σηκωθείτε επιτέλους από την καρέκλα σας! Ακόμη και αυτά τα λίγα βήματα είναι σημαντικά μέσα στην ημέρα, αν γίνουν πολλές φορές.

  • Περπατήστε μέχρι την επόμενη στάση

Αποφασίστε να κάνετε μια αλλαγή στην καθημερινότητα σας και αλλάξτε τη στάση από την οποία συνηθίζετε να παίρνετε το λεωφορείο για τη δουλειά σας. Περπατήστε μέχρι την επόμενη. Αν αυτό το κάνετε και στο γυρισμό το κέρδος θα είναι διπλό!

  • Αφήστε το ασανσέρ και ανεβείτε με τις σκάλες

Μια απόφαση είναι! Μην κοιτάτε τα σκαλιά και σας φαντάζουν βουνό, οι επόμενοι όροφοι, δεν είναι τόσο μακριά. Το ανέβασμα της σκάλας είναι μια πολύ καλή αερόβια άσκηση. που προσφέρει μυική ενδυνάμωση και σύσφιξη.

  • Χορέψτε

Βάλτε δυνατά το αγαπημένο σας τραγούδι και χορέψτε με την ψυχή σας! Μ’ αυτόν τον τρόπο όχι μόνο θα γυμναστείτε, αλλά και θα χαλαρώσετε από τα άγχη και τα προβλήματα της καθημερινότητας.

Ό,τι κι αν κάνετε, κάντε το με κέφι και αισιοδοξία!
 

Φωτογραφία: alqudraworldgym.com