Ασκήσεις Για Κοιλιακούς Και Γλουτούς Από Τη Ζίνα Τασσούλα

Δύο είναι τα «νευραλγικά» σημεία στο σώμα μας, που συνήθως απασχολούν τους περισσότερους και επιδιώκουν να σμιλέψουν. Και αυτά είναι οι κοιλιακοί μύες και οι γλουτοί. Η καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Personal Trainer, Ζίνα Τασσούλα, μας δείχνει μερικές απλές ασκήσεις, που μπορούμε να εκτελέσουμε όλοι στο σπίτι, στην εξοχή ή στην παραλία. Τα απλά βαράκια μπορούν εύκολα να αντικατασταθούν από δύο μπουκαλάκια νερό, ενώ αν επιθυμείτε να δυσκολέψετε λίγο την άσκηση και βρίσκεστε κοντά σε θάλασσα, μπορείτε ακόμα και να γεμίσετε τα μπουκαλάκια σας με άμμο! 

1

Να θυμάστε ότι η σωστή αναπνοή κατά τη διάρκεια των ασκήσεων -τρία σετ των 30 ή 40 επαναλήψεων για την κάθε άσκηση είναι αρκετά- παίζει κομβικό ρόλο. Το σημαντικό με αυτές τις ασκήσεις είναι ότι απευθύνονται σε όλους και υπάρχουν και εναλλακτικές προτάσεις με παραλλαγές, ακόμα και για άτομα που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τη μέση, τον αυχένα, τα γόνατα ή τις αρθρώσεις τους, ενώ ο καθένας, ανάλογα με τις δυνατότητές του, τις προσαρμόζει στα μέτρα του. Μην ξεχνάτε μεταξύ των ασκήσεων να χαλαρώνετε για λίγα δευτερόλεπτα, κάνοντας διατάσεις. Να θυμάστε ότι ο μυς γραμμώνει στις διατάσεις!

3

Παρακολουθήστε το βίντεο που ακολουθεί, στο οποίο η Ζίνα Τασσούλα -μαζί με τους μαθητές της- μοιράζεται μαζί μας τα μυστικά για σμιλεμένους κοιλιακούς και γλουτούς μέσα σε λίγα λεπτά, εύκολα και αποτελεσματικά!

 

Φωτογραφίες: Lydia Sideri ©Uniquelife