Απαλλαγείτε από τα κιλά που “φορτωθήκατε” τις μέρες των γιορτών μέσα σε λίγο διάστημα, χωρίς να κάνετε δίαιτα και χωρίς να στερηθείτε. Πώς; Ακολουθώντας 7 απλές συμβουλές.

Άλλη μια γιορτή έφτασε στο τέλος της και για τους περισσότερους αυτό που μένει μετά -εκτός από τις ευχάριστες αναμνήσεις- είναι δυστυχώς και 2-3 παραπανίσια κιλά. Η διατροφική υπερβολή, που χαρακτηρίζει συνήθως αυτές τις μέρες, μας παρασύρει σε υπερκατανάλωση, η οποία λίγα 24ωρα μετά αντικατοπτρίζεται στη ζυγαριά μας…

Μη στεναχωριέστε όμως, γιατί προφανώς και το αποτέλεσμα είναι αναστρέψιμο. Μην κατηγορείτε τον εαυτό σας, επειδή αφεθήκατε να απολαύσει όλα τα “αμαρτωλά” εδέσματα του πασχαλιάτικου τραπεζιού.

Σημασία έχει το τώρα. Και η αλήθεια είναι πολύ καλύτερη από ό,τι φαντάζεστε: Ότι μπορείτε να απαλλαγείτε από τα κιλά που “φορτωθήκατε” μέσα σε λίγες μέρες, χωρίς να κάνετε δίαιτα και χωρίς να στερηθείτε. Πώς; Ακολουθώντας 7 απλές συμβουλές!

Συμβουλή Νο1: Αποφύγετε τα τηγανητά και το αλκοόλ, περιορίστε τα γλυκά

Στο διάστημα της επαναφοράς σας στα προ εορταστικής περιόδου κιλών, καλό θα είναι να αποφύγετε τα τηγανητά. Προτιμήστε τα φαγητά σας ψητά, μαγειρευτά ή στον ατμό, τα οποία στην πορεία θα περιλούσετε με ωμό ελαιόλαδο και λεμονάκι. Πείτε επίσης “όχι” στο αλκοόλ. Αν καταφέρετε να περιοριστείτε στα δύο με τρία ποτηράκια κρασί την εβδομάδα τότε θα είστε μια χαρά. Τέλος, αντιμετωπίστε με μεγαλύτερη σύνεση την τάση για γλυκό, χωρίς ωστόσο να καταπιεστείτε. Πείτε “ναι” σε μια κρέμα ή ένα ρυζόγαλο, ένα μέτριο κομμάτι μαύρης σοκολάτας, ένα γλυκό του κουταλιού, ένα παστελάκι ή ένα μικρό λουκούμι για να γλυκαθείτε χωρίς ενοχές!

Συμβουλή Νο2: Μειώστε κατά 1/3 την ποσότητα του φαγητού σας

Δεν υπάρχει λόγος να ετοιμάζετε ειδικά γεύματα για εσάς. Μπορείτε κάλλιστα να τρώτε ό,τι τρώει και η υπόλοιπη οικογένεια. Απλά μειώστε κατά 1/3 την ποσότητα του φαγητού σας και μην ξεχνάτε να συνοδεύετε πάντα το γεύμα σας με μια σαλάτα.

Συμβουλή Νο3: Πολλά και μικρά γεύματα

Τα γεύματά σας πρέπει να είναι συχνά και σχετικά μικρά. Να θυμάστε ότι πρέπει να καταναλώνετε 5-6 γεύματα ημερησίως, ενώ δεν πρέπει να μένετε νηστικοί περισσότερες από 2,5 – 3 ώρες.

Συμβουλή Νο4: Πείτε “ναι” σε τροφές που σας χορταίνουν περισσότερο

Αυτές είναι:

  • Φρούτα και λαχανικά
  • Βραστές πατάτες
  • Όσπρια
  • Ρύζι καστανό
  • Ψωμί ολικής άλεσης
  • Δημητριακά

Συμβουλή Νο5: Προτιμήστε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες

Αυτές μπορεί να είναι ζωικής προελεύσεως, όπως:

  • Κρέας
  • Κοτόπουλο
  • Ψάρι
  • Αυγό
  • Γαλακτοκομικά

Ή και φυτικής, όπως:

  • Ξηροί καρποί
  • Σπαράγγια
  • Κουνουπίδι
  • Μανιτάρια
  • Βρώμη
  • Σπανάκι
  • Μπρόκολο
  • Κινόα

Συμβουλή Νο6: Πίνετε πολύ νερό και αφεψήματα

Η επαρκής ενυδάτωση είναι πολύ σημαντική για την απώλεια βάρους. Μην ξεχνάτε, λοιπόν, να πίνετε καθημερινά 8-10 ποτήρια νερό. Δοκιμάστε, επίσης, να πίνετε και μια κούπα πράσινο τσάι, χαμομήλι ή φασκόμηλο 1 με 2 φορές την ημέρα, μαζί με ένα κουταλάκι μέλι και ένα ξυλάκι κανέλας.

Συμβουλή Νο7: Ασκηθείτε!

Περπάτημα, κολύμπι, χορός, οι επιλογές είναι απεριόριστες, μια και ο καλός καιρός ευνοεί την άσκηση και εκτός σπιτιού! Βρείτε το σπορ που σας ταιριάζει και δείτε το σώμα σας να αλλάζει! Μισή ώρα άσκησης την ημέρα είναι αρκετή για να νιώσετε καλύτερα και να μειώσετε σταδιακά το βάρος σας.

Καλή επιτυχία!

 

 

Φωτογραφία: organicsonabudget.com.au